Vše o nákupu

 

Časté otázky

Jak připravit tisková data?

Data posílejte v tiskovém pdf (CMYK). V případě tisku až do kraje pak se spadávkou 2 mm.
Prvky jako jsou grafiky, logo nebo texty doporučujeme pokud je to možné tvořit jako křivky/vektory, kvůli co nejlepší kvalitě tisku.
Text by neměl být menší než font Arial 7 pt.
Převádějte text na obrysy (křivky, vektory) / písmen.
Ukládejte do CMYK s rozlišením souborů 300 dpi. Před uložením jako PDF odstraňte vodicí linky.

Více o přípravě dat naleznete zde GRAFICKÝ DESIGN.

 

Nevíte jak připravit data? Neumíte to?

GRAFIKU VÁM RÁDI ZPRACUJEME – grafiku Vám zpracujeme na míru a nebo vám nabídneme sérii motivů k dané příležitosti.

banner-paticka01cbanner-paticka01b


Jaké metody platby podporujete?

V současné době umožňuje náš obchod on-line platby, platby převodem na účet (popř. složenkou na poště, pokud nevlastníte bankovní účet), a nebo platba dobírky v hotovosti při převzetí zásilky od zvoleného dopravce.

platba-dobirka Dobírka  platba-kartou Platba kartou
Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.
  verified-by-VISA   Mastercard-SecureCode

Platba přes platební bránu GoPay Platba přes GoPay

Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

platebni-metody


Na jaké číslo účtu mám poslat platbu?

Naše číslo účtu je: 2401332689/2010, Fio banka, a.s. Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky.


Kolik stojí poštovné?

doprava-tabulka-cenik1

 
Balíkovna a PPL je doručován následující den od expedice.
BALNÉ U NÁS NEEXISTUJE!

Doporučujeme platit on-line platbou nebo bankovním převodem předem a tak neplatit dobírkovné.
Ceny dopravného jsou uvedeny s DPH.

Chci reklamovat. Jak mám postupovat?

Samozřejmě nás mrzí, pokud jste s našim produktem nespokojeni. Vždy se snažíme o maximální kvalitu naší práce, ale samozřejmě vzhledem k tomu, že každá zakázka je jedinečná, může se někdy stát, že nebude splňovat vaše představy. Proto pokud máte při obdržení naší zásilky nějaké pochybnosti, vždy doporučujeme nás nejdříve kontaktovat (např. e-mailem info@pivacek.cz) a pokusíme se vám vyjít maximálně vstříc. Primárně nám totiž jde o vaši spokojenost, takže vždy chceme naší případnou chybu napravit a získat vaší důvěru zpátky. Chybovat totiž může každý, ale věříme, že náš otevřený přístup k řešení problémů je jasnou ukázkou naší snahy o dlouhodobou spokojenost zákazníka. I díky tomuto postoji se k nám většina zákazníků (i těch kteří třeba někdy u nás reklamovali) ráda vrací. Pokud je ovšem něco v nepořádku, produkt vložte do obálky popř. zabalte do balíčku a zašlete i s průvodním dopisem (důvod reklamace) a číslem vaší objednávky na naši adresu: Jaroslav Šrámek – Piváček.cz, U Kola 470, 284 03 Kutná Hora-Sedlec.

Nahoru
7 položek celkem